Begitta Kjellin

Ja, då var man i skåne land hos Begitta Kjellin :)

Efter lång körning genom många småbyar hittade vi äntligen fram till den lilla gården i går kväll. Idag första dagen på här har varit ganska slapp men rolig och det känns som jag kommer att trivas bra :D

Stallarbetet börjar kl 8 och då är det fodring och mockning. Sen idag kom veterinären vilket gjorde att det vanliga schemat blev lite anorlunda. Alla hästar gick i skritten/ hagen/ rastade sig i ridhuset. Vissa gjorde även flera saker. Sen var det ridning, jag fick rida en häst som kallas Lilmbo. Han har gått 1,50 hoppning och kan S:t George dressyr. Han var väldigt rolig och underhållande ridning då hans nya nöje var att driva med praktikanter på kortsidan :P men det gick bra med mycket inneskänkel.

Här är han! Limbo :)


Här bor jag! det är ett jätte fint hus med stooor tv och jätte skön soffa!

Här är mitt rum, med stor mjuk säng, mmmm....

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0