inte jättehändelserik dag

Hejhej, nu är jag duschad, äten och klar!

Jag sitter i soffan i mitt nya hus. Jag har nämligen flyttat in till ett annat hus på gården, till en tjej som jobbar i stallet. Dom tyckte inte jag skulle bo ensam, jag vet inte riktigt om jag håller med om det. Tjejen som jag bor med, Sarah, är ganska trevlig. Hon påminner faktiskt ganska mycket om Ove Sundberg i solsidan. Så trevlig är hon ;) Haha, men det funkar.

Det nya huset är inte lika häftigt som det förra, men det är mysigt och fräscht så jag ska inte klaga.
Ska ta lite bilder, så kan jag lägga in dom imorgon.

I stallet har det inte hänt något speciellt idag, det är mycket tvätt och puts av hästar, eftersom att både Michel och Pieter tävlar alla dagar denna helgen. Jag har ridit Vaduz, som jag har ridit i princip alla dagar. En jättemysig häst! Han ska hoppa sin första 1.40 imorgon, så vi håller tummarna för söthästen! :)

Imorgon jobbar jag bara halvdag, sen ska jag in till Venlo och strosa runt fär hela eftermiddagen. Ser fram emot det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0