JAG VILL INTE DÖ!! men det är inte så farligt...

ja, så lät det när jag skulle rida idag :P

Jag kan inte fatta att praktiken snart är slut! Jag trivs jätte bra här nere i skåne och det kommer bli riktigt tråkigt att åka hem. 

Idag har jag bara ridit två hästar. Vi har även höshoppat unghästarna och så har Límbo åkt för att få komma igång igen, vilket jag tror han kommer att gilla :) De hästar som jag ridit idag är Didi och Lova. Didi och jag skulle rida på utebanan, vilket hon tyckte var väldigt roligt. Kan säga att det blev ett par luftsprång :P Sen var det dax för Lova. Redan första dagen fick vi veta att hon är LITE speciell ( CP). Efter att hon fick gå lite mycket i måndag fick hon en vilodag igår vilket gjorde henne mycket taggad idag. Efter mycket om och men, därmed ur fegande från min sida, fick jag hjälp av Putte med uppsittning och ridning. Det kändes som en väldigt stor bomb! Men jag klarade det! Känner mig faktist väldigt stolt  :P

Men nu börjar det bli sent och jag har äntligen läst klart körkortsboken.. Så nu blir det sova :)
 

Lova

Kommentarer
Postat av: Anette

Vad vill du uppnå tillsammans med din häst 2012?

Här är ett hjälpmedel som hjälper dig att uppnå dina mål.

Nyhet - träningsdagbok för dig och din häst 2012.

Beställ via [email protected]

Bifoga två av dina egna hästfoto, så blir din almanacka mer personlig.

2012-01-17 @ 12:52:03
URL: http://www.hastalmanacka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0