ledig dag

Idag har jag haft min första lediga dag, underbart! Som iochförsig bara till typ halv åtta, sedan åt jag frukost och städade lite tills Philippa kom in från stallet.
Till lunch blev det en cykeltur till mcDonalds i Kessel. Våran kyl är nämligen väldigt tom, och affären stänger tydligen klockan 12 varje dag fram tills torsdag. Gött! eller inte...

Sedan har vi varit och tittat på tävlingar i Belgien. Tim och Michel har startat några hästar. Grattis till Tim som fick en 4de placering i 1.45! :D
Annläggningen var superfin, Stor, men värme och lyxig restaurant! Det var en liten överraskning att folk är så uppklädda på hopptävlingar. Jag och Philippa gick runt i stallkläder, och tanterna gick runt i högklackat med en chihuahua under armen och diorväskan i den andra. Haha, konstigt!
Hoppas allt är kanon hemma i sverige!

// Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0