Mina nya grannar

Precis kommit hem nu, och jag är tröööött! Inte för att det har varit en så speciellt jobbig dag i stallet, den har vart rolig!
Jag har inte kunnat sova för att del har låtit som att det har krupit runt en råtta inne på mitt rum. Fräscht! eller inte... Jag letade efter den flera gånger, men hittade ingen. Så fort jag slutade leta och la mig i sängen började det låta igen. Jag öppnade dörren till Tims sovrum och hoppades på att den skulle krypa in dit (hellre han än jag ;) ), men hjälpte det.. NEJ..

Imorse gjorde jag en lite grundligare undersökning och kom fram till att Råttorna bor på andra sidan/i väggen. Mysiga grannar jag har, eller inte..

Detta var väldigt intressant, jag vet.. Men jag kände för att skriva det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0