Nice dag!

Jag är glad, Har haft en superdag med superhästar !

Har ridit tre stycken idag. Den första var rent ut sagt fördjävlig, lång, tung seg och ful var den också.. Haha, inte så illa kanske, men inte rolig i alla fall :P
Sen red jag superdunderbästa Sandro boy. Har en sån fin känsla på den hästen. Vi tränade kondition på utbanan och hästen var pigg, glad och finfin!

Sen red jag en liten häst som känns som en ponny. Skitkul... Pigg som tusan och bockar hela tiden. Jag skrattade nog konstant hela ridpasset, hoppas att jag får rida den snart igen. Jag tror jag är den enda i stallet som gillar henne, Hahah!

Nu har jag precis ätit en god middag, lagad av sarah. Schnitzel, bakad potatis och feta sallad. Inte fel alltså :)

// Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0