sista dagen!

Hej!
Idag är det sista dagen här. Sjukt fort har det gått! Idag har det varot riktig sommarvärme här, säkert 18 grader i solen, helt underbart! Har ridit två hästar, gått med nåra och linat nåra, och haft en riktigt bra dag!

Det är med blandade känslor som jag lämnar dethär stället. Jag gillar verkligen Holland, stallet, hästarna och människorna väldigt mycket! Alla är goa och glada, och jag kommer sakna det enormt! Samtidigt saknar jag allt därhemma (förutom vädret) och det kommer bli skönt att komma hem. Men vem vet, jag kanske kommer tillbaka hit... De frågade idag om jag vill jobba i sommar, så vi får se vad som händer. Det hade inte vart helt fel!

Nu ska vi ta en sista middag på Wok Palace. Fattar inte varför det finnt i Sverige, så himla gott!

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0