soft..

Japp PW här!

Idag har det varit riktigt lugnt så jag har hunnit plugga lite körkortsteori. Idag red jag hästen Didi, ganska rolig men inte lika rolig som limbo som jag red igår. Måste bara säga att jag fick äntligen tillbaka känslan av att det var riktigt roligt att rida :D , fastän det inte gick super bra! XP
Istallet jobbar Begitta, Patrik(putte) sen är vi nu två praktikanter jag och Frida.
Det finns två stall, eller egentligen tre men i det sista är det bara tre privata hästar som vi inte har hand om. Totalt är det 21 hästar som vi har hand om, många av dem är unghästar i tre års åldern, ston, valacker och någon hingst. Sen har vi även en del mer utbildade hästar.

Här är lite bilder...


Här är Fridaaaaaa. Hon är från helsingborgs ridgymnasie :)


Ena stallet med de mer rutinerade hästarna och hingstarna


Gamla stallet


Tonic, (bergittas häst) men riktig snygging ;)


Sköt om er, puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

Kul att även PW har orkat trycka ner lite tangenter för ovanlighetensskull!! MER UPDATE FROM U DARLING <3

2011-03-15 @ 21:52:30
URL: http://johannaholmeen.blogg.se/
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Vilken underbar bild ;)

2011-03-16 @ 19:52:06
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0