Sooool!

Hejhopp!
Kvällen igår började skitbra och slutade dåligt.
Vi kollade på tävlingarna först, och det var roligt. Ryttarna var galna, Pieter red på stallet fulaste häst, ser ut som en lång åsna ungefär, men på något sätt lyckades Pieter rida sin runda på en väldigt bra tid (Tur att det inte var stilbedömning ;) ) och team stal hendrx kom fyra, inte dåligt!

Sen var det dags för fest, väldigt lyckad med dans, dricka, mindre bra holländsk musik och roligt folk! Tyvärr slutade den mindre bra. En av tjejerna som jobbar i stallet ramlade och slog i huvudet, hon blödde ganska bra och fick åka in till sjukhuset. Det var runt klockan två och alla åkte hem efter det.

Jag skulle ha varit ledig i dag, men eftersom att hon var på sjukhuset var det en man kort i stallet. Det var bara att ta på sig den glada minen och gå upp klockan sju som vanligt.. så jag är inte jättepigg idag, men jag klagar inte!
Vi var klara i stallet vid 10, så min förmiddag har spenderats på en bänk i solen tillsamnans med Baloo, en kopp kaffe och en bok, Mys! Det är riktigt varmt idag och förhoppningsvis kan jag få lite färg i ansiktet, så att man inte ser helt död ut längre! (haha, I wish....)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0