Tävlingsdag

Hejhej!
Sitter i soffan med och försöker blogga, samtidigt som jag försöker rädda min macka som Baloo är väldigt sugen på. Inte det lättaste kan jag säga. Han är ganska stark, inte bara fett inte...

Idag har vi varit på tävlingar i Asten hela dan. Asså deras tävlingsplatser är sjukt fina. Vi har suttit i en bar hela dan samtidigt som vi har tittat på tävlingarna. Folket är jättetrevligt, alla är glada och bjuder på drinkar och mat hela tiden. :)

Det har vart blandade resultat för Hendrix:arna idag. I 1.35 hade alla ett ner utom Michel som failade med en och kom nia med Noble.
I 1.40 grand prix hade alla typ tusen nedslag, utom Michel med Noble som gjorde två klockrena rundor och Vann! Grattis till dom! :D


Baloo är fet, söt, hungrig och tycker att han behöver mackan bättre än vad jag gör..


Grattis till Michel och finfina Noble, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0