trött...

Tjao!
Idag har det bara varit jag och putte i stallet, så det har varit en lång dag med mycket ridning :)
Jag fick även idag göra "det lilla provet" att ta ut Pigge i hagen :o Pigge (PG) är en korsnig mellan shettis och fallabella och är ca knähög i manken :P Han är dock enliten enveten, djävlig och kaxig hingt. Alltså ett halt projekt att ta ut till hagen, men ut kom han och jag utan en enda skråma :D

Vanligtvas har jag och frida delat på hästarna som vi ska rida men nu är hon ledig så jag fick rida alla sex stycken själv. Och hästarna har varit varierade, äldre och busiga till unga små spralliga treåringar. men övervägande var alla lite extra busiga efter vilaodagen igår.


Men nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik, gosar med Danny (kakan) och ska gå och duschar när jag orkar resa på mig :P 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0