update:)

Hejhopp, sitter här i vardagsrummet och käkar ben&jerry´s. Inte helt fel faktiskt!
Slutade tidigt idag, så jag är hemma efter en intensiv morgon som jag har göra kanska mycket på. Longerade tre hästar och red två, fixade med skritten och gjorde iordning hästar åt Michel. Inte illa pinkat!
Sen åkte jag och Amanda till Kessel och handlade, så nu har jag alla viktiga basvaror hemma, som pannkakor, godis och glass :)

I eftermiddag ska vi på tävlingar igen. De i stallet kallar det "stable competiton". Två stycken från varje stall tävlar i lag, två och två. En ska göra en felfri runda. Får han straff så omvandlas det till straffsekunder som den andra ryttaren måste ta igen på sin runda som den rider på tid. Snabbast vinner alltså. Det låter askul, så det blir nog en rolig kväll!
Förhoppningsvis blir det lite fest efteråt också. Inte fel.

Annars har det inte hänt så mycket sen sist. Min telefon är stendöd. Eller skärmen i alla fall, så det hjälper inte att knapparna funkar. Så om ni undrar varför jag gå att få tag på så vet ni varför.

pysspyss, hälsningar från Baarlo


Kommentarer
Postat av: tasha

härligt :D

2011-03-19 @ 16:01:24
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0