Torsdag!

Hej, Evelina här :)
Idag har det varit en intensiv dag, har hunnit med att rida 4 hästar plus att jag har linat två, sen har jag och Philippa tagit en cykeltur in till Baarlo och handlat lite.

Jag har fotat lite idag, så jag lägger upp lite bilder från stallet där jag tillbringar mina dagar :)


"mitt" stall, det finns två likadana gångar, en där pieter har sina hästar, och en med Michaels hästar, som jag rider mest.


Skrittmaskinen. Belägen mitt i stallet. Supersmidigt!


Hamlet redo för ett pass. En av mina två favoriter so far! En het dam som är väldigt stark, men när man väl fått henne där man vill ha henne är hon jättehäftig, mkt power i den hästen!



Fina, fina Sandro Boy, Har sån connection med den hästen så det är helt sjukt! Har nog aldrig fått en sån bra känsla på någon häst förut. Mamma och pappa, om ni läser detta, hur mycket sparpengar har vi? Vi kan väl leva på knäckebröd i några år? Den hästen vill följa med mig hem till Sverige sa den ;)

Nu äter vi pannkakor, ska göra dipp och kolla på shrek .... Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0