VÅR!!!

Hejhej idag är det Philippa som uppdaterar om läget.

Idag har det varit helt underbart väder! jätte varmt i luften så man kunnat gå utan jacka, typ bästa grillvädret, synd bara att solan hann gå ner innan jag hade slutat jobbet.

I förmiddags var jag med Tim när han skulle hoppträna på något ställe. Det var mycket förvirrande för jag viste inte att jag egentligen skulle med och hur allt funkade :S . Men trots allt lyckades jag sadla alla rätt och få ut dem alla tre. Känner mig riktigt stolt! Eftermiddagen var bara lång och lite små hektisk.

Idag har det även flyttat in en annan i vår lägenhet, asså vi delar kök och vardagsrum. Han är typ 25, turk, men verkar jätte trevlig. Dessutom verka han lika tät som många andra här ( hästar uppstallade här, iphone, ipaad). Jag tycker Evelina ska lägg in en stöt när de ändå ska bo tillsammans.

Nej, nu blir det att fixa sig inför slutsputten av sista kanivaldagen! hoppas det är något drag i Baarlo annas blir jag besviken :(

Puss och kram!
Philippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0