Venlo!

Idag gjode vi stallet i racerfart. Vi var två stycken och stallet var klart redan halv ett, de e snabbt jobbat! Sen körde Sarah mig till Venlo där jag har knatat runt hela eftermiddagen, en väldigt mysig stadmåste jag säga :)
Jag hittade en massa saker som jag ville köpa, synd bara att min resväska redan är fullproppad till max, inte OK !

Det är hopptävlingar i Asten denna helgen, och ikväll är det nån show/fest där som vi ska på. Jag fattar inte vad det är, men det blir säkert kul!



Venlo :)


Cyklar. Det är sjukt mycket cyklar här, det är typ omöjligt att gå i stan utan att bli överkörd av galna cyklister!



Vardagsrummet i nya huset, mysigt!


Och det bästa av allt, KAFFEMASKINEN!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0